Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lubniewicach ogłasza II przetarg ustny nieograniczony licytacyjny na sprzedaż autobusu JELCZ-ZASADA o nr rej. FSU A093

OGŁOSZENIE
z dnia  22 marca 2019 r.
 
Kierownik Zakładu Gospodarki w Lubniewicach  ogłasza II przetarg ustny nieograniczony licytacyjny na sprzedaż autobusu JELCZ-ZASADA nr. rej. FSU A093
 
Dane identyfikacyjne pojazdu:
Marka: Jelcz-Zasada,
Model pojazdu: L090M,
Rodzaj pojazdu: autobus,
Nr rejestracyjny: FSU A093,
Rok produkcji: 2000,
Nr identyfikacyjny (VIN): SUSL1422VY0000567,
Data pierwszej rejestracji: 27.06.2000 r.,
Dopuszczalna masa całkowita: 12000 kg,
Pojemność / moc silnika: 4580 cm3 / 114kW (155KM),
Wskazanie drogomierza: 385808 km,
Rodzaj autobusu: szkolny 2 drzwiowy 45 osobowy,
Rodzaj silnika: z zapłonem samoczynnym,
Liczba cylindrów / układ cylindrów: 4 / rzędowy,
Kolor powłoki lakierowej kabiny: pomarańczowy,
Liczba osi / Rodzaj napędu / Rodzaj skrzyni biegów: 2 / 4x2 / manualna,
Rozstaw osi: 5200 mm,
Ogumienie:
- przednie lewe: DUNLOP 255/70, R22.5, 140/137M, SP 160 TL (PRZÓD), zużycie 50%,
- przednie prawe: DUNLOP 255/70, R22.5, 140/137M, SP 160 TL (PRZÓD), zużycie 50%,
- tylne LZ: CONTINANTAL 255/70, R22.5, 140/137 M, HSR 1 TL (PRZÓD), zużycie 50%,
- tylne LW: CONTINANTAL 255/70, R22.5, 140/137 M, HSR 1 TL (PRZÓD), zużycie 50%,
- tylne PZ: CONTINANTAL 255/70, R22.5, 140/137 M, HSR 1 TL (PRZÓD), zużycie 50%,
- tylne PW: CONTINANTAL 255/70, R22.5, 140/137 M, HSR 1 TL (PRZÓD), zużycie 50%,
- zapasowe: CONTINANTAL 255/70, R22.5, 140/137 M, HSR 1 TL (PRZÓD), zużycie 50%.
 
Wyposażenie standardowe:
- ABS – system zapobiegający blokowaniu kół,
- Dach regulowany mechanicznie – 2 szt.
 
Stan techniczny pojazdu:
SILNIK: Poziom oleju i płynu chłodzącego w granicach zalecanych przez producenta.
PODWOZIE: Podzespoły kompletne. Nadmierny luz na wsporniku stabilizatora przedniego, wytarte podkładki resorów.
NADWOZIE: Powłoka lakierowa nadwozia zmatowiała z pojedynczymi zarysowaniami. Wgniecenia na poszyciu z lewej strony. Poszycie tapicerowane foteli wytarte i rozerwane. Liczne wykwity rdzy.
 
Przetarg odbędzie się w dniu 12 kwietnia 2019 r. o godzinie 10.15
w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Lubniewicach, ul. Strzelecka 20.
 
Cena wywoławcza pojazdu: 9.075,00 zł brutto (słownie: dziewięć tysięcy siedemdziesiąt pięć  złotych 00/100)

Autobus można oglądać w dni robocze w terminie od 25.03.2019 r. do 12.04.2019 r. od godziny 7.00 do 15.00, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z kierownikiem ZGK – Panem Mirosławem Plutą, tel. 607 448 913.

Wysokość pierwszego postępowania ustala się w wysokości 1% ceny wywoławczej z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych.

Wadium w kwocie 907,50 zł należy wpłacić na konto bankowe nr: 88 8369 0008 0050 0021 2000 0010 (Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim O/Lubniewice) z dopiskiem JELCZ Nr 2, w takim terminie, aby najpóźniej w dniu 12.04.2019 r. do godziny 10.15 wymagana kwota znajdowała się na w/w koncie.

Wadium wpłacone przez nabywcę, który wygra przetarg zalicza się na poczet ceny nabycia, a w razie uchylenia się od zawarcia umowy,  przepada na rzecz sprzedającego. Pozostałym osobom, które uczestniczyły w przetargu, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po zakończeniu lub odwołaniu przetargu, jednak nie później niż 3 dni robocze licząc od dnia następnego po zakończeniu lub odwołaniu przetargu.

Osoby uczestniczące w przetargu zobowiązane są przedłożyć komisji przetargowej dowód tożsamości natomiast komisja przetargowa przed otwarciem przetargu stwierdzi wniesienie wadium przez uczestników przetargu. Osoby reprezentujące w przetargu podmioty gospodarcze przedkładają dodatkowo dokumenty niezbędne do ich reprezentowania (aktualny ważny 3 miesiące wypis  z rejestru sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, umowę spółki). Uczestnicy biorący udział w przetargu osobiście lub przez pełnomocnika (pełnomocnictwo wymaga formy pisemnej        w wersji oryginalnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę, która go udzieliła). Małżonkowie posiadający wspólność majątkową biorą udział w przetargu osobiście lub za okazaniem pełnomocnictwa współmałżonka zawierającego zgodę na nabycie ruchomości).

Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników, jeżeli przynajmniej jeden uczestnik zaoferuje co najmniej jedno postąpienie minimalne powyżej ceny wywoławczej.

Zawarcie pisemnej umowy sprzedaży nastąpi w terminie nie dłuższym niż 7 dni od rozstrzygnięcia przetargu i jego zakończenia, po zapłaceniu przez nabywcę wygrywającego przetarg ceny ustalonej w drodze przetargu  (pomniejszonej o wpłatę wadium). Należność o której mowa wyżej powinna być wniesiona na konto bankowe nr: 88 8369 0008 0050 0021 2000 0010 Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim O/Lubniewice.

Sprzedający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu jedynie z uzasadnionej przyczyny.

Ogłoszenie o przetargu zostaje umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.lubniewice.pl


PROTOKÓŁ z przetargu (70kB) plik

metryczka


Wytworzył: Mirosław Pluta (22 marca 2019)
Opublikował: Waldemar Gatzka (22 marca 2019, 10:43:21)
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Lubniewicach

Ostatnia zmiana: Waldemar Gatzka (18 kwietnia 2019, 14:49:57)
Zmieniono: Protokół z przetargu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1027