Strona główna > Aktualności |
Zapytanie ofertowe26.09.2014
Zapytanie ofertowe
26.09.2014Lubniewice, dnia 26 września 2014 roku
ZAPYTANIE
OFERTOWE
na zlecenie usługi organizacji Pikniku rodzinnego pod hasłem „Poznaj 8.3” realizowanego w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Lubniewice”
na zlecenie usługi organizacji Pikniku rodzinnego pod hasłem „Poznaj 8.3” realizowanego w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Lubniewice”
1. NAZWA I SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Lubniewice , ul. Jana Pawła II 51 , 69-210 Lubniewice
tel. (95)755-70-52, fax (95)755-70-24
2. OGÓLNE INFORMACJE DOTYCZĄCE PROJEKTU:
Tytuł Projektu: „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Lubniewice”
Program: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Oś Priorytetowa: 8.Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki
Działanie: 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
Całkowita wartość Projektu: 2.074.173,00 PLN
Kwota dofinansowania: 2.074.173,00 PLN
Planowany termin zakończenia realizacji Projektu: 30.09.2015 r.
Tytuł Projektu: „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Lubniewice”
Program: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Oś Priorytetowa: 8.Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki
Działanie: 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
Całkowita wartość Projektu: 2.074.173,00 PLN
Kwota dofinansowania: 2.074.173,00 PLN
Planowany termin zakończenia realizacji Projektu: 30.09.2015 r.
Ogólny opis projektu
Celem głównym projektu jest Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na
terenie gminy Lubniewice. Celem projektu jest udostępnienie i dostarczenie
Internetu oraz nauka – poprzez szkolenia- posługiwania się narzędziami
systemowymi osobom zagrożonym wykluczeniem cyfrowym z powodu biedy lub
niepełnosprawności. Pozwoli to na wyrównanie ich szans w równym dostępie
do informacji, wiedzy, alternatywnych sposobów zdobywania kwalifikacji, zgodnie
z założeniem działania 8.3.
W ramach realizacji projektu przewidziane są następujące działania:
1. Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
2. Instalacja sprzętu u użytkowników ostatecznych wraz z dostępem do Internetu.
3. Uruchomienie i funkcjonowanie HelpDesk.
4. Utrzymanie sieci – dostęp do Internetu.
5. Serwis sprzętu komputerowego beneficjentów.
6. Opracowanie i wydruk materiałów szkoleń stacjonarnych.
7. Przeprowadzenie szkoleń beneficjentów.
8. Ubezpieczenie sprzętu komputerowego beneficjentów.
9. Przeprowadzenie działań promocyjnych projektu.
10. Organizacja biura projektu, zarządzanie i koordynowanie projektem.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji Pikniku rodzinnego pod hasłem „Poznaj 8.3”, a w szczególności:
- Przygotowanie reklamy pikniku, studio
radia na żywo podczas imprezy
– przygotowanie zapowiedzi radiowej (max. 25 sekund) i puszczanie jej w radio
minimum przez tydzień 5 razy dziennie; studio plenerowe w dzień imprezy w godzinach
od 13.00 do 16.00 – wywiady z gośćmi, beneficjentami projektu 8.3, Burmistrzem
Lubniewic, radnymi itp.
- Przygotowanie i wydruk plakatów promocyjnych (500 szt.) - plakaty o wymiarze A3 w ilości 500 szt., projekt uzgodniony z zamawiającym;
- Przygotowanie i wydruk ulotek promocyjnych (2500 szt.) – ulotki tzw. DL, projekt przygotowany z materiałów dostarczonych przez zamawiającego (treść, wymagane logotypy), uzgodniony z zamawiającym;
- Przygotowanie balonów z logotypami projektu (1000 szt.) –wielokolorowe o maksymalnej powierzchni nadruku z mocowaniem i patyczkiem, z wymaganymi programem logotypami, nadruk jednokolorowy;
- Zamówienie koszulek promocyjnych z logotypem projektu (200 szt.) – koszulka biała, nadruk pełen kolor, z wymaganymi logotypami programowymi, gramatura koszulki min. 160, tzw. pełna rozmiarówka łącznie z dziecięcą;
- Zamówienie gadżetów promocyjnych dla uczestników projektu podkładka pod mysz (250 szt.) – podkładka pod mysz, grubość 3 mm rozmiar min. 25x19cm, pełen nadruk sublimacyjny z gumowym podkładem; treść, wymagane logotypy i projekt podkładki uzgodnione z zamawiającym;
- Poczęstunek dla uczestników pikniku – poczęstunek dla minimum 300 osób
w postaci drobnych przekąsek (tartinki, ciasteczka, owoce itp.) i napojów w wersji „na wynos” (propozycja menu ustalona z zamawiającym);
- Przygotowanie wioski internetowej - ustawienie namiotów i stworzenie pomieszczenia o minimalnej powierzchni 18 m2, wraz ze stolikami i krzesłami; ustawienie minimum 4 stanowisk komputerowych z dostępem do sieci Internet, oraz stanowiskiem dla koordynatora projektu prezentującego projekt gminny i rozdającego ulotki związane z projektem, przygotowanie gry, zabawy lub zawodów komputerowych promujących gminę Lubniewice i projekt „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Lubniewice” (scenariusz gry do wglądu i zatwierdzenia przez zamawiającego).
- Przygotowanie i wydruk plakatów promocyjnych (500 szt.) - plakaty o wymiarze A3 w ilości 500 szt., projekt uzgodniony z zamawiającym;
- Przygotowanie i wydruk ulotek promocyjnych (2500 szt.) – ulotki tzw. DL, projekt przygotowany z materiałów dostarczonych przez zamawiającego (treść, wymagane logotypy), uzgodniony z zamawiającym;
- Przygotowanie balonów z logotypami projektu (1000 szt.) –wielokolorowe o maksymalnej powierzchni nadruku z mocowaniem i patyczkiem, z wymaganymi programem logotypami, nadruk jednokolorowy;
- Zamówienie koszulek promocyjnych z logotypem projektu (200 szt.) – koszulka biała, nadruk pełen kolor, z wymaganymi logotypami programowymi, gramatura koszulki min. 160, tzw. pełna rozmiarówka łącznie z dziecięcą;
- Zamówienie gadżetów promocyjnych dla uczestników projektu podkładka pod mysz (250 szt.) – podkładka pod mysz, grubość 3 mm rozmiar min. 25x19cm, pełen nadruk sublimacyjny z gumowym podkładem; treść, wymagane logotypy i projekt podkładki uzgodnione z zamawiającym;
- Poczęstunek dla uczestników pikniku – poczęstunek dla minimum 300 osób
w postaci drobnych przekąsek (tartinki, ciasteczka, owoce itp.) i napojów w wersji „na wynos” (propozycja menu ustalona z zamawiającym);
- Przygotowanie wioski internetowej - ustawienie namiotów i stworzenie pomieszczenia o minimalnej powierzchni 18 m2, wraz ze stolikami i krzesłami; ustawienie minimum 4 stanowisk komputerowych z dostępem do sieci Internet, oraz stanowiskiem dla koordynatora projektu prezentującego projekt gminny i rozdającego ulotki związane z projektem, przygotowanie gry, zabawy lub zawodów komputerowych promujących gminę Lubniewice i projekt „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Lubniewice” (scenariusz gry do wglądu i zatwierdzenia przez zamawiającego).
Wszelkie
materiały promocyjne muszą być wykonane zgodnie z wytycznymi zawartymi w Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu
Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007 - 2013 dla beneficjentów i instytucji
zaangażowanych we wdrażanie programu, który jest dostępny na stronie
internetowej:
4. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:
1. Cenę określoną w formularzu ofertowym, należy podać jako cenę brutto, z wyszczególnieniem stawki należnego podatku VAT. Cena powinna być podana cyfrowo i słownie – wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia konieczne do poniesienia celem terminowej i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
3. Zamawiający wyklucza możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
1. Cenę określoną w formularzu ofertowym, należy podać jako cenę brutto, z wyszczególnieniem stawki należnego podatku VAT. Cena powinna być podana cyfrowo i słownie – wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia konieczne do poniesienia celem terminowej i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
3. Zamawiający wyklucza możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
5. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy
do 04.października 2014 r.
Przewidywane miejsce wykonania zamówienia: miejscowość Lubniewice.
Przewidywane miejsce wykonania zamówienia: miejscowość Lubniewice.
6.
RODZAJE I OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE
KIEROWAĆ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA (WAGI) TYCH
KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT:
Zamawiający wybierze ofertę,
która będzie zgodna z wymogami Zapytania Ofertowego oraz zostanie uznana przez
Zamawiającego za najkorzystniejszą.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena – 100%.
Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną brutto (w PLN).
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena – 100%.
Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną brutto (w PLN).
7. MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1) należycie wypełniony i podpisany formularz oferty, zgodnie ze wzorem załączonym do Zapytania Ofertowego – załącznik nr 1,
2) zaakceptowany, przez zaparafowanie każdej strony, projekt umowy (załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego).
Wszystkie dokumenty tworzące ofertę powinny być spięte w sposób trwały.
Ofertę należy złożyć :
- w kopercie, na której umieszczone zostaną: nazwa Zamawiającego, nazwa Wykonawcy oraz dopisek „ZAPYTANIE OFERTOWE na zlecenie usługi organizacji Pikniku rodzinnego pod hasłem „Poznaj 8.3” realizowanego w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Lubniewice”
- w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Lubniewicach, ul. Jana Pawła II 51,
69-210 Lubniewice w sekretariacie na I piętrze.
Termin składania ofert upływa w
dniu 30 września 2014 r. o godzinie 12:00.
8. Informacje dodatkowe:
1) Niniejsze zapytanie ofertowe realizowane jest zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
3) Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych.
4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5) Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych.
6) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
7) Zamawiający dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną.
8) Wykonawca pozostanie związany ofertą przez okres 10 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9) Oferty Wykonawców, które nie zawierają któregokolwiek z wymaganych dokumentów albo złożone dokumenty zawierają błędy, zostaną odrzucone, jako niezgodne z treścią niniejszego Zapytania Ofertowego.
10) Informacja o dokonanym wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszczona zostanie na stronie internetowej Gminy Lubniewice www.bip.lubniewice.pl Ponadto Wykonawcy o wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.
11) Osoby do kontaktu w przedmiocie niniejszego Zapytania Ofertowego:
- Roman Biegowski, tel. 97 755 7052 wew. 3 lub 728 999 104
Zapytanie ofertowe - wersja word (198kB)
Zapytanie ofertowe - wersja pdf (198kB)
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (wersja word) (183kB)
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (wersja pdf) (181kB)
Załącznik nr 2 - Projekt umowy (wersja word) (185kB)
Załącznik nr 2 - Projekt umowy (wersja pdf) (107kB)
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacja o wyborze oferty (383kB)
1) Niniejsze zapytanie ofertowe realizowane jest zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
3) Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych.
4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5) Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych.
6) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
7) Zamawiający dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną.
8) Wykonawca pozostanie związany ofertą przez okres 10 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9) Oferty Wykonawców, które nie zawierają któregokolwiek z wymaganych dokumentów albo złożone dokumenty zawierają błędy, zostaną odrzucone, jako niezgodne z treścią niniejszego Zapytania Ofertowego.
10) Informacja o dokonanym wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszczona zostanie na stronie internetowej Gminy Lubniewice www.bip.lubniewice.pl Ponadto Wykonawcy o wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.
11) Osoby do kontaktu w przedmiocie niniejszego Zapytania Ofertowego:
- Roman Biegowski, tel. 97 755 7052 wew. 3 lub 728 999 104
Zapytanie ofertowe - wersja word (198kB)
Zapytanie ofertowe - wersja pdf (198kB)
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (wersja word) (183kB)
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (wersja pdf) (181kB)
Załącznik nr 2 - Projekt umowy (wersja word) (185kB)
Załącznik nr 2 - Projekt umowy (wersja pdf) (107kB)
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacja o wyborze oferty (383kB)
metryczka
Wytworzył: Roman Biegowski (26 września 2014)
Opublikował: Waldemar Gatzka (26 września 2014, 14:49:52)
Ostatnia zmiana: Waldemar Gatzka (30 września 2014, 15:14:20)
Zmieniono: Wybór oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1372