Ogłoszenie o naborze na stanowisko w Urzędzie Miejskim w Lubniewicach15.02.2012

Ogłoszenie o naborze na stanowisko w Urzędzie Miejskim w Lubniewicach

15.02.2012

BURMISTRZ LUBNIEWIC
ogłasza konkurs na stanowisko Referent ds. zagospodarowania przestrzennego w Urzędzie Miejskim w Lubniewicach
 
Na podstawie art. 11 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.) ogłasza konkurs na stanowisko Referent ds. zagospodarowania przestrzennego w Urzędzie Miejskim w Lubniewicach.
 
I. Wymagania niezbędne kandydata:
1. co najmniej 4 letni staż pracy;
2. obywatelstwo polskie;
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5. nieposzlakowana opinia;
6. wykształcenie wyższe specjalność: budownictwo lub administracja publiczna
 
II. Wymagania dodatkowe:
1. preferowane będą osoby posiadające minimum półroczne doświadczenie na podobnym stanowisku (udokumentowane), 
2. znajomość przepisów z zakresu:
-  kodeksu postępowania administracyjnego,
-  ustawa o gospodarce nieruchomościami,
-  ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
-  ustawa prawo budowlane
-  przepisy wykonawcze do w/w ustaw
-  przepisy prawa miejscowego;
3. odpowiedzialność komunikatywność, kreatywność,
4. zmysł organizacyjny, dyspozycyjność, kultura osobista;
5. biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego
6. (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Power Point), umiejętność korzystania z Internetu oraz programu EW Mapa;
7. umiejętność pracy w zespole;
8. znajomość języka obcego – angielskiego lub niemieckiego;
9. znajomość procedury administracyjnej;
 
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy:
1. prowadzenie postępowań w zakresie wydawania decyzji o warunkach zabudowy oraz ustalaniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, 
2.  współdziałanie w czynnościach formalno-prawnych związanych ze sporządzaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, a miedzy innymi przy zawiadamianiu o przystąpieniu do opracowania planu, wykładaniu planu do wglądu publicznego, zbieraniu wniosków zainteresowanych i komisyjnym ich rozpatrywaniu;
3. przygotowywanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego i studium oraz zaświadczeń dotyczących przeznaczenia w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, 
4. prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego, 
5. opiniowanie wstępnych projektów podziału działek pod względem zgodności
z zapisami planu zagospodarowania przestrzennego oraz założeniami ogólnej polityki rozwoju architektonicznego i gospodarczego Gminy, 
6. obsługa interesantów w zakresie zagadnień zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy, 
7. wydawanie zaświadczeń o zgodności zamierzeń budowlanych z obowiązującymi planami zagospodarowania przestrzennego.
8. sprawy związane z ustalaniem nazw miejscowości, ulic oraz numeracji porządkowych nieruchomości, 
9. nadzór nad opracowywaniem i uzgadnianiem projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy i projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
10. opracowywanie i terminowe przesyłanie sprawozdań statystycznych;
11. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskie  i zarządzeń Burmistrza;
12. wykonywanie innych zadań i prac zleconych przez przełożonego;
 
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. życiorys (CV), zawierający informacje o wykształceniu, ukończonych kursach, szkoleniach i posiadanych kwalifikacjach, dokładny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej, kopie dyplomu i świadectw dokumentujących posiadane kwalifikacje;
2. oryginał kwestionariusza osobowego,
3. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc zatrudnienia (z udokumentowaniem minimum półrocznej pracy na podobnym stanowisku),
4. zaświadczenie o zdolności do wykonywania pracy,
5. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.) zawartych w zgłoszeniu na potrzeby postępowania konkursowego;
7. kopia dowodu osobistego;
 
Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 27 lutego 2012 roku w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Lubniewicach (ul. Jana Pawła II 51, 69-210 Lubniewice), do godziny 15.00 (decyduje data wpływu oferty do sekretariatu).
Zgłoszenia należy złożyć lub przesłać pocztą na adres ww. Urzędu Gminy w zamkniętej kopercie z adnotacją „Konkurs na stanowisko referent ds. budownictwa i zagospodarowania przestrzennego”.
 
Postępowanie konkursowe obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Nadesłane dokumenty nie podlegają zwrotowi.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Lubniewice oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Lubniewice.


metryczka


Wytworzył: Waldemar Gatzka (15 lutego 2012)
Opublikował: Waldemar Gatzka (15 lutego 2012, 20:23:51)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1975