NULL string(0) ""

Uchwała nr IV/13/2011Rady Miejskiej w Lubniewicachz dnia 25 stycznia 2011w sprawie: uchwały budżetowej Gminy Lubniewice na 2011 rokNa podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 i 9 lit. d, pkt. 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z dnia 2001r., Nr 142, poz. 1591 ze zm.) art. 211, art. 212 ust 1 pkt 1,2,3,5,6,8,9 ,ust.2, art. 214, art. 215, art. 222, art. 235, art.236,art.237, art. 242, art. 258 i art. 264 ust. 3 ustaw z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240) Rada Miejska uchwala, co następuje:

Uchwała nr IV/13/2011
Rady Miejskiej w Lubniewicach
z dnia 25 stycznia 2011


w sprawie: uchwały budżetowej Gminy Lubniewice na 2011 rok

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 i 9 lit. d, pkt. 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z dnia 2001r., Nr 142, poz. 1591 ze zm.) art. 211, art. 212 ust 1 pkt 1,2,3,5,6,8,9 ,ust.2, art. 214, art. 215, art. 222, art. 235, art.236,art.237, art. 242, art. 258 i art. 264 ust. 3 ustaw z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240) Rada Miejska uchwala, co następuje:


§ 1
Określa się dochody  w łącznej kwocie 9.743.036zł, z tego :
a) bieżące w kwocie 9.010.036 zł, w tym: dotacje i środki na finansowanie wydatków na realizację zadań finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art.5 ust.1 pkt 2 i 3  w kwocie  13.585 zł,
b) majątkowe w kwocie 733.000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej uchwały.
 
§ 2
1. Określa się wydatki w łącznej kwocie 8.931.416 zł, z tego:
a) bieżące w kwocie 8.124.021 zł,
b) majątkowe w kwocie 807.395 zł, zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej uchwały.
2. Wydatki budżetu obejmują plan wydatków bieżących na łączną kwotę 8.124.021 zł, w tym:
1) wydatki bieżące jednostek budżetowych w kwocie łącznej – 5.766,121 zł, z czego:
a) wydatki na wynagrodzenia i składki od nich naliczone – 3.626.425 zł;
b) wydatki związane z realizacją zadań statutowych jednostek budżetowych -  2.139.696 zł; 
2) wydatki na dotacje na zadania bieżące –600.000 zł;
3) wydatki na świadczenia na rzecz osób fizycznych – 1.466.271 zł;
4) wydatki na  programy finansowane z udziałem środków o których mowa w art.5 ust.1 pkt 2 i 3  -  13.585 zł;
5) wydatki na obsługę długu publicznego – 280.000 zł jak w załączniku nr 2 do niniejszej uchwały.
3. Wydatki budżetu obejmują plan wydatków majątkowych na łączną kwotę 807.395 zł w tym:
1) wydatki na inwestycje i zakupy inwestycyjne w kwocie 807.395 zł, jak w załączniku nr 2 do niniejszej uchwały.
 
§ 3
1. Określa się nadwyżkę w wysokości 811.620 zł z przeznaczeniem na:
a) planowaną spłatę kredytów – 535.620 zł
b) planowaną spłatę pożyczki – 76.000 zł
c) planowany wykup papierów wartościowych – 200.000 zł
2. Określa łączną kwotę planowanych rozchodów budżetu w wysokości 811.620 zł.
3.  Rozchody określa załącznik nr 3 do niniejszej uchwały.
 
§ 4
Ustala się limity zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz  emitowanych papierów wartościowych na:
1. Pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy do  300.000zł,
 
§ 5
1. Tworzy się rezerwę ogólną w wysokości 12.500 zł.    
2. Tworzy się rezerwę celową w wysokości 22.500 zł, na realizację zadań własnych z zakresu zarządzania kryzysowego.
 
§ 6
Zestawienie planowanych kwot dotacji udzielanych z budżetu gminy, zawiera  załącznik nr 4 do niniejszej uchwały.
 
§ 7
Określa się plan przychodów i kosztów samorządowego zakładu budżetowego, zgodnie  z załącznikiem nr 5 do niniejszej uchwały.         
 
 
§ 8
Dochody i wydatki budżetu obejmują:
1) dochody z tytułu wydania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w kwocie 50.000,00zł oraz wydatki na realizację zadań określonych w Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w kwocie 45.000zł i w Gminnym Programie Przeciwdziałania Narkomanii w kwocie 5.000zł.
2) dochody i wydatki  związane z realizacją  zadań zleconych z zakresu administracji rządowej  i innych zadań zleconych ustawami jak w załączniku nr 1 i 2 do niniejszej uchwały;
 
§ 9
Określa się dochody związane z gromadzeniem  środków z opłat i kar za korzystanie ze środowiska  i wydatki na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej w kwocie 10.000 zł.

§ 10
Określa się plan wydatków w ramach Funduszu Sołeckiego w podziale na sołectwa  zgodnie  z załącznikiem nr  6 do niniejszej uchwały
 
§ 11
Upoważnia się Burmistrza do zaciągania zobowiązań:
1) z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym  i w latach następnych  jest niezbędna do   zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy  do łącznej kwoty 500.0000 zł.
 
§ 12.
Upoważnia się Burmistrza do:
1) zaciągania pożyczek i kredytów na pokrycie w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu  do wysokości 300.000zł,
2) dokonywania zmian:
a) w planie wydatków na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy w ramach    działu,
b)w planie wydatków majątkowych w ramach działu,
c)   w planie wydatków w ramach działu, polegających na zwiększeniu lub zmniejszeniu wydatków majątkowych z odpowiednią zmianą (zwiększeniem lub  zmniejszeniem) w zakresie wydatków bieżących w ramach działu,
3)przekazania uprawnień kierownikom jednostek organizacyjnych gminy do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach  następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i  z których  wynikają płatności wykraczające poza rok  budżetowy na łączną kwotę do  400.000zł,
4)lokowania wolnych środków budżetowych na rachunku w innych bankach,
5)samodzielnego zaciągania zobowiązań do kwoty 1.000.000zł.
 
§ 13
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi.
 
§ 14
Uchwała wchodzi w życie   z dniem podjęcia  z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2011 r. i  podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego

Załącznik nr 1 do uchwały (237kB) word

Załącznik nr 2 do uchwały (1554kB) word

Załącznik nr 3 do uchwały (30kB) word

Załącznik nr 4 do uchwały (49kB) word

Załącznik nr 5 do uchwały (43kB) word

Załącznik nr 6 do uchwały (132kB) word

Uchwała Nr 537/2011 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Zielonej Górze z dnia 3 grudnia 2010 r. w sprawie wydania opinii o przedłożonym projekcie uchwały budżetowej na 2011 rok Gminy Lubniewice wraz z uzasadnieniem (1659kB) word

Uchwała Nr 80/2011 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Zielonej Górze z dnia 10 lutego 2011 r. w sprawie wydania opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Lubniewice (1882kB) word

Uchwała opublikowana w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego
Nr 2011.32.648 z dnia 2011-03-14

metryczka


Opublikował: Waldemar Gatzka (11 stycznia 2012, 15:10:52)

Ostatnia zmiana: Waldemar Gatzka (15 stycznia 2012, 13:32:17)
Zmieniono: Modyfikacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1504