![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
wybrany kandydat: | Daria Rybarczyk, Brzozowiec |
uzasadnienie wyboru: | W ocenie komisji rekrutacyjnej kandydatka posiada doświadczenie, wiedzę i predyspozycje do pracy na stanowisku objętym konkursem. |
Wytworzył: Beata Mika (8 lipca 2024) Wprowadził: Waldemar Gatzka (8 lipca 2024, 11:41:28) | |
![]() | |
stanowisko: |
Podinspektor do spraw księgowości i opłat lokalnych |
miejsce pracy: | Urząd Miejski w Lubniewicach |
termin składania dokumentów: | 2 lipca 2024 15:00 |
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
Burmistrz Lubniewic
ogłasza nabór na stanowisko:
Podinspektora do spraw księgowości i
opłat lokalnych
w Referacie Finansowo-Księgowym Urzędu
Miejskiego w Lubniewicach
I. Określenie stanowiska
(dodatkowe informacje):
Forma
zatrudnienia: z wybranym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Przewidywany termin zatrudnienia: 01 sierpnia 2024
r.
Liczba stanowisk: 1
etat
II. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
1. Wymagania niezbędne
(konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku)
Kandydat do pracy:
1) posiada obywatelstwo polskie,
2) posiada
pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe;
4) posiada nieposzlakowaną opinię,
5) posiada:
a) wykształcenie wyższe lub średnie z co najmniej
trzyletnim stażem pracy lub wykonywał działalność gospodarczą o charakterze
zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
b) umiejętność czytania map, dokumentacji technicznej i kosztorysów,
c) prawo jazdy kat. B
d) znajomość przepisów prawa w zakresie:
- ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o
finansach publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1270 ze zm.),
- ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r., poz. 120
ze zm.),
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o
samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609 ze zm.),
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. -
Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572),
- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r.-
Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2024 r. poz. 54),
- ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o
odpadach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.)
- ustawy z 13 września 1996 r o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2024 r., poz. 399)
- akty prawa miejscowego,
2. Wymagania dodatkowe:
1) wiedza w zakresie księgowości i windykacji,
2) znajomość tematyki związanej z
gospodarką odpadami, ewidencją działalności gospodarczej,
3) dyspozycyjność i gotowość do
podejmowania obowiązków służbowych w
godzinach poza podstawowym wymiarem czasu pracy (weekendy, dni wolne i
święta),
4) umiejętność dobrej organizacji pracy
własnej oraz pracy w zespole,
5) samodzielność, odpowiedzialność,
rzetelność, obowiązkowość, kreatywność,
6) systematyczność, dokładność, rzetelność,
umiejętność analitycznego myślenia, planowania, redagowania tekstów i ich
prezentacji, interpretacji przepisów prawa, podejmowania decyzji oraz
samodzielnego rozwiązywania problemów,
7) bardzo dobra znajomość obsługi
komputera, w szczególności standardowych edytorów tekstu i arkuszy
kalkulacyjnych,
8) odporność na stres oraz wysoka
kultura osobista.
III. Zakres głównych
zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Prowadzenie ksiąg
rachunkowych, komputerowo, na kontach analitycznych, jak również na kontach
szczegółowych według rodzajów wpływów,
2) Prowadzenie prawidłowej ewidencji przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i
rozliczeń nadpłat z tytułu
opłat lokalnych z wskazanego zakresu.
3) Bieżące uzgadnianie sald zaległości i
nadpłat poszczególnych podatków i opłat.
4) Bieżące uzgadnianie wpłat i zwrotów zaksięgowanych na kontach
analitycznych oraz szczegółowych z zapisami na kontach syntetycznych
według klasyfikacji budżetowej.
5) Sporządzanie sprawozdań z wykonania (miesięcznych, kwartalnych i
rocznych) z prowadzonego zakresu.
6) Terminowe wystawianie upomnień za
zaległości podatkowe oraz wezwań do zapłaty za opłaty.
7) Terminowe wystawianie tytułów
wykonawczych, pozwów, ich aktualizacja w zakresie podatków i opłat.
8) Monitorowanie
przebiegu postępowania egzekucyjnego prowadzonego przez inne instytucje (urzędy
skarbowe, komorników sądowych, sądy) z prowadzonego zakresu.
9) Wystawianie wezwań do złożenia wyjaśnień przez podatnika dotyczących
rozbieżności między złożoną deklaracją dotyczącą gospodarowania odpadami
komunalnymi a stanem faktycznym.
10) Tworzenie gminnego planu gospodarki odpadami oraz zapewnienie objęcia
mieszkańców gminy zorganizowanym systemem odbierania wszystkich rodzajów
odpadów komunalnych.
11) Współudział w opracowaniu projektów uchwał i aktów prawa miejscowego
wymaganych ustawą
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
12) Realizacja zadań wynikających z opodatkowania mieszkańców gminy na rzecz
wywozu odpadów ustalenie opłaty na rzecz finansowania wywozu odpadów.
13) Nadzór nad składowiskami oraz realizacją zapisów
wynikających z Uchwały Rady Miejskiej w
sprawie Regulaminu Utrzymania Porządku i Czystości w Gminie.
14) Współpraca z Referatem Inwestycji i Nieruchomości podczas postępowania
przetargowego
oraz przygotowanie niezbędnych danych księgowych do postępowań o udzielanie
zamówień publicznych
na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych.
15) Prowadzenie całokształtu spraw związanych z
wdrożeniem i funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych na terenie
gminy Lubniewice.
16) Zapewnienie objęcia mieszkańców gminy zorganizowanym systemem odbierania
azbestu w ramach Programu priorytetowego NFOŚiGW: „Ogólnopolski program
finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”.
17) Dokonywanie na wniosek przedsiębiorców wpisów, wykreśleń i zmian w
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
18) Udzielanie informacji na pisemne zapytania o prowadzeniu działalności
gospodarczej (dane nie objęte CEIDG).
19) Wydawanie poświadczeń o wykreśleniu przedsiębiorców z gminnego rejestru
działalności gospodarczej.
20) Nadzorowanie sprawozdawczości gminnej na portalu Głównego Urzędu
Statystycznego.
21) Archiwizacja dokumentów zgodnie z
instrukcją kancelaryjną i okresem przechowywania.
22) Wykonywanie innych zadań zleconych przez
przełożonych.
IV. Informacja o warunkach
pracy na danym stanowisku pracy:
1) Praca
w Urzędzie Miejskim w Lubniewicach, przy ul. Jana Pawła II 51, oraz teren gminy Lubniewice. Praca na pełny
etat, związana z obsługą monitora ekranowego powyżej połowy dobowego wymiaru
czasu pracy oraz rozmowami telefonicznymi.
2) Szkolenia,
zmienne tempo pracy, praca w stresie i pod presją czasu.
3) Budynek,
pomieszczenie biurowe oraz pomieszczenia sanitarne (za wyjątkiem parteru) niedostosowane
dla osób poruszających na wózku inwalidzkim, obiekt nie został wyposażony w
dźwig osobowy.
V. Wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia
osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumienie przepisów o rehabilitacji zawodowej społecznej
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.
VI. Wymagane
dokumenty dla stanowiska objętego naborem:
1) dobrowolnie wyrażona i podpisana zgoda na
przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji na wolne stanowisko
urzędnicze: Podinspektora do spraw księgowości i opłat lokalnych w Referacie
Finansowo-Księgowym Urzędu Miejskiego w Lubniewicach,
2) podpisany list motywacyjny,
3) podpisany życiorys (CV),
4) podpisany zbiór
oświadczeń przewidzianych dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie:
kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy, oświadczenie o niekaralności i
pełni praw publicznych, o posiadaniu obywatelstwa polskiego, nieposzlakowanej
opinii
5) kopie
dokumentów potwierdzających:
- posiadane
wykształcenie,
- posiadanie
dodatkowych kwalifikacji i uprawnień,
- kserokopie
świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy (dot. dokumentów z
bieżącego roku) oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o
zatrudnieniu;
6) mile widziane
referencje.
Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem). Wszystkie dokumenty
zawarte w złożonej ofercie pracy muszą być sporządzone w języku polskim w
formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny
zostać złożone wraz z tłumaczeniem.
VII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Zainteresowani kandydaci
proszeni są o składanie wymaganych dokumentów w sekretariacie, w godzinach
pracy Urzędu Miejskiego w Lubniewicach lub pocztą na adres:
Urząd Miejski w
Lubniewicach
ul. Jana Pawła II 51,
69-210 Lubniewice
w nieprzekraczalnym terminie do dnia
2 lipca 2024 r. do godz. 15.00 – decyduje
data wpływu do Urzędu Miejskiego w Lubniewicach z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko urzędnicze: Podinspektor do spraw księgowości i
opłat lokalnych”
Oferty, które wpłyną Urzędu Miejskiego w Lubniewicach po wyznaczonym terminie,
w inny sposób niż określony w ogłoszeniu o naborze, nie będą
rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje:
1) Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę.
2) O wynikach pierwszego etapu naboru oraz o drugim etapie, kandydaci
zostaną poinformowani telefonicznie.
3) Zgodnie z ustawą z dnia 21
listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu
Miejskiego w Lubniewicach zostanie opublikowane imię i nazwisko oraz miejsce
zamieszkania osoby wybranej do zatrudnienia w toku przeprowadzonego procesu
naboru.
4) Burmistrz zastrzega sobie prawo sprawdzenia kompetencji pracownika, w
celu możliwości zawarcia umowy na czas określony.
5) Burmistrz zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
6) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 95 755 7052.
7) Otwarcie ofert odbędzie się 3 lipca 2024 r. Osoby, które spełnią
wymagania formalne zostaną poinformowane drogą mailową lub telefonicznie o
terminie rozmowy kwalifikacyjnej, testu wiedzy.
Informacja-Ochrona
Danych Osobowych
Szanowni
Państwo zgodnie z art. 13 i art. 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie
danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
(RODO) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016) informujemy:
1. Administratorem Państwa danych osobowych
przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Lubniewicach jest Burmistrz
Lubniewic, ul. Jana Pawła II 51, 69-210 Lubniewice, email: urzad@lubniewice.pl
2. Jeśli
mają Państwa pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych
możecie Państwo skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: Robert Józefowicz,
kontakt listowny na adres Administratora lub email: iod@itmediagroup.pl
3. Administrator
danych osobowych przetwarza Państwa dane osobowe na podstawie obowiązujących
przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
4. Państwa
dane osobowe przetwarzane są w celu: wypełnienia obowiązków prawnych,
realizacji zawartych umów, w pozostałych przypadkach dane osobowe przetwarzane
są wyłącznie na podstawie udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w
treści zgody.
5. W
związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach o których mowa w pkt. 4
odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być: organy władzy publicznej oraz
podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy
publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów
obowiązującego prawa; inne podmioty, które na podstawie podpisanych stosownych
umów przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.
6.
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji
celów określonych w pkt. 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie
wymaganym przez przepisy obowiązującego prawa.
7. W
związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące
uprawnienia: prawo dostępu, w tym prawo do uzyskania kopii, prawo do żądania
sprostowania, prawo do żądania usunięcia danych osobowych, prawo do żądania
ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do przenoszenia danych,
prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
8. W
przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody,
przysługuje Państwu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie.
9. W
przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych
osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
10. W
sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody,
podanie przez Państwa danych osobowych ma charakter dobrowolny.
11. Podanie
przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę
przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta umowa.
12. Państwa
dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
----------------------------------
metryczka
Wytworzył: Beata Mika (19 czerwca 2024)
Opublikował: Waldemar Gatzka (19 czerwca 2024, 10:00:46)
Ostatnia zmiana: Waldemar Gatzka (8 lipca 2024, 11:41:28)
Zmieniono: Aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 285