16 stycznia 2012
Biuletyn Informacji Publicznej
obsługa
redakcja
do pobrania
prawo
szukaj
statystyki
rejestr zmian
administracja
herb Urząd Miejski w Lubniewicach
69-210 Lubniewice, ul. Jana Pawła II 51
tel. +48 0957557052, 957558180, fax +48 957558186, 957557599
e-mail: urzad@lubniewice.pl, http: www.lubniewice.pl
 
 
Rejestr zmian

drukuj wyślij
 
2011-05-10 15:22 - modyfikacja zawartości strony `Informacja o wyborze oferty na zadanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego pn. ˝REMONT I MODERNIZACJA MOSTU (POŁĄCZENIE PARKÓW STARY I NOWY ZAMEK) W LUBNIEWICACH˝` przez użytkownia id1: Waldemar Gatzka
wstecz

 

 

 

 

 

Lubniewice, dnia 10.05.2011 r.

 

 

Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: ZP.271.01.11.WG.01

 

 

                                                                                                            

 

Dotyczy:  przetargu nieograniczonego na „Remont i modernizacja mostu (połączenie parków Stary i Nowy Zamek) na jeziorze Lubiąż w Lubniewicach”.

 

 

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Gmina Lubniewice zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pt. „Remont i modernizacja mostu (połączenie parków Stary i Nowy  Zamek) na jeziorze Lubiąż w Lubniewicach”, oferty złożyli następujący Wykonawcy:

 

Oferta nr 1 – Budownictwo Hydro-Energetyka Dychów Sp. z o.o., 66-626 Dychów 6a

 

Oferta nr 2 – Gorem Sp. z o.o., ul. Swojska 9, 80-867 Gdańsk, ul. Spichrzowa 4/2

66-400 Gorzów Wielkopolski

 

Oferta nr 3 – Zielonogórskie Przedsiębiorstwo Budowy Mostów MOSTY Sp. z o. o.,

ul. Lotniskowa 3, 65-714 Zielona Góra

 

Na podstawie art. 91 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty. Za najkorzystniejszą ofertę uznano OFERTE NR 1 tj. Budownictwo Hydro-Energetyka Dychów Sp. z o.o., 66-626 Dychów 6a

 

Na podstawie przyjętym kryterium oceny oferty, tj. 100% - cena, w/w oferta uzyskała 100 pkt. na 100 pkt. możliwych do uzyskania.

Cena jaką przedstawił Wykonawca mieści się w kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

 

INFORMACJA O WYKONAWCY WYKLUCZONEGO Z POSTĘPOWANIA

 

W prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcę.

 

 

INFORMACJA O OFERTACH ODRZUCONYCH Z POSTĘPOWANIA

 

W pkt. X ppkt. 14 SIWZ, Zamawiający wymagał aby wykonawca dołączył harmonogram rzeczowo-finansowy. Podczas badania ofert stwierdzono brak w Państwa ofercie wymaganego dokumentu.

 

UZASADNIENIE

 

Odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 – treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt.3;

 

W pkt. X ppkt. 14 – SIWZ, Zamawiający wymagał aby wykonawca dołączył do oferty Harmonogram rzeczowo-finansowy. W badanej ofercie stwierdzamy, że wykonawca nie dołączył wymaganego dokumentu.

Ustawa Prawo zamówień publicznych wyraźnie określa katalog dokumentów i oświadczeń, które podlegają uzupełnieniu. Nie wolno  wezwać do uzupełnienia innych elementów oferty, takich jak np.:

  • formularz ofertowy,
  • szczegółowa kalkulacja oferowanej ceny,
  • kosztorys ofertowy,
  • harmonogram realizacji zamówienia, harmonogram rzeczowo-finansowy
  • dowód wniesienia wadium.

Krajowa Izba Odwoławcza w jednym z wyroków, mimo że musiała unieważnić procedurę, wypowiedziała się co do kwestii podniesionych w proteście, a następnie odwołaniu. Dotyczyły one m.in. bezprawnego wezwania wykonawcy do uzupełnienia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych. Arbitrzy stwierdzili, że harmonogram rzeczowo-finansowy stanowi oświadczenie wykonawcy. Nie jest jednak składany na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu ani nie dotyczy potwierdzenia wymagań przedmiotowych określonych przez zamawiającego, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. Nie należy zatem wzywać wykonawcy do jego uzupełnienia. Zamawiający wzywając wybranego wykonawcę do uzupełnienia harmonogramu ze względu na jego niezgodność z wymaganiami określonymi w SIWZ, naruszyłby art. 26 ust. 3 ustawy Pzp (wyrok z 26 czerwca 2008 r.; sygn. akt. KIO/UZP 579/08).

 

POUCZENIE O ŚRODKU ODWOŁAWCZYM

 

1.Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie przepisów Ustawy.

2.Jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 Ustawy odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:

1)     wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej reki i zapytania
o cenę,

2)     opisu sposobu dokonywania oceny  spełniania warunków udziału w postępowaniu,

3)     wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia,

4)     odrzucenia oferty odwołującego.

 

3.Odwołanie powinno wykazywać czynności lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami Ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.

4.Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

5.Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed terminem do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27 ust.2

 

W przypadku gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 Ustawy, odwołanie wnosi się:

w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane faksem lub drogą elektroniczną.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting: INTERmedi@